
PROGRAM MEDNARODNE KONFERENCE
PROGRAM MEDNARODNE KONFERENCE MLADINSKEGA DOMA JARŠE 2023 | |||
PETEK, 9. 6. 2023 | |||
OTVORITEV 3. MEDNARODNE KONFERENCE | |||
"SODOBNI IZZIVI DELA Z MLADIMI IZ RANLJIVIH SKUPIN" | |||
13.00-13.45 | 1. del Erasmus+ mreženja (contact making room) | ||
14.00-14.05 | NAGOVOR RAVNATELJICE MLADINSKEGA DOMA JARŠE mag. INE KREFT TOMAN | ||
14.05-14.10 | PREDSTAVITEV MLADINSKEGA DOMA JARŠE S KRATKIM FILMOM | ||
14.10-14.15 | NAGOVOR VARUHA ČLOVEKOVIH PRAVIC PETRA SVETINE | ||
PLENARNA PREDAVANJA | |||
14.20-14.25 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJICE dr. MATEJE HUDOKLIN (SLOVENIJA) | ||
14.25-15.10 | PLENARNO PREDAVANJE: DUŠEVNO ZDRAVJE MLADIH – PREPOZNAVANJE DUŠEVNIH MOTENJ IN TEŽAV V ŠOLSKEM OKOLJU | ||
15.10-15.20 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||
15.20-15.30 | ODMOR | ||
15.30-15.35 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJICE ANE CASTRO (NEMČIJA) | ||
15.35-16.20 | PLENARNO PREDAVANJE: SAMOPOŠKODBENO VEDENJE | ||
16.20-16.30 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||
16.30-17.00 | ODMOR IN COFFEE BREAK | ||
PREDSTAVITVE PRISPEVKOV V SEKCIJAH | |||
SEKCIJA 1 (SOBA 1) | SEKCIJA 2 (SOBA 2) | SEKCIJA 3 (SOBA 3-TUJCI) | |
17.00-17.25 | Dijana Kožar Tratnik | Urška Božič | Fatbardh Kabashi (Albanija) |
Nekateri vidiki psihoanalitične obravnave motenj hranjenja | Vpliv glasbe na mladostnike s posebnimi potrebami | Can we become LUCKY? | |
17.25-17.50 | Sonja Beznik | Erika Šešek | Maria Ancona (Italija) |
Posledice spolne zlorabe otroka in vloga svetovalnega delavca ob razkritju | Kulturni dogodek Odmevi poezije kot forma vključevanja dijakov, poezije in intuitivnega | Autism as salvation in the era of IA? | |
17.50-18.15 | Andrej Brdnik Stupan, Maša Kerin | Tomi Martinjak | Amira Mohamed (Egipt) |
Duševno zdravje otrok tekom razhoda staršev: pristopi na Centrih za socialno delo | »Resetiraj se in spoznaj, kdo si« Erasmus+ projekti kot sredstvo osebne rasti za izboljšanje samopodobe mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami | Exploring Innovative Approaches to Working with At-Risk Youth: Mental Health, Subcultures, Art, and Sports | |
18.15-18.30 | ODMOR | ||
18.30-18.55 | Katja Rakovec, Nežka Agnes Vodeb | Miha Stele | Milica Rakić (Srbija) |
Ulično delo – pristop za delo z ranljivimi mladimi | Krepitev duševnega zdravja skozi projektne aktivnosti | Empowered parents -healthy adolescent | |
18.55-19.20 | Andrej Pivk | Nastja Škrabl | David Jané Chacopino (Španija) |
Do boljše samopodobe s cirkuško pedagogiko | Povezovanje gibanja z IKT orodji | How to use sport as a diagnostic tool | |
19.20-19.45 | PRAKTIČNI PRIKAZ - DELAVNICA | Gašper Markič | Laurence Watticant (Belgija) |
Dobre prakse iz preteklosti za boljšo sedanjost | Explore your limits | ||
19.45-19.50 | ODMOR | ||
19.50-20.30 | OKROGLA MIZA - Participacija otrok in mladih pri (so)odločanju v vzgoji in izobraževanju - gosti: Nicole Rosenbauer, Hubert Höllmüller, Miloslav Poštrak, Tina Kosi, Breda Merela, Mateja Marovič | 2. del Erasmus+ mreženja (contact making room) |
SOBOTA, 10. 6. 2023 | |||
---|---|---|---|
"SODOBNI IZZIVI DELA Z MLADIMI IZ RANLJIVIH SKUPIN" | |||
9.00-9.10 | NAGOVOR RAVNATELJICE MLADINSKEGA DOMA JARŠE mag. INE KREFT TOMAN | ||
9.10-9.20 | PREDSTAVITEV MLADINSKEGA DOMA JARŠE S KRATKIM FILMOM | ||
9.20-9.25 | NAGOVOR v.d. DIREKTORICE URADA ZA MLADINO mag. TINE KOSI | ||
PLENARNA PREDAVANJA | |||
9.30-9.35 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJA TILNA HOČEVARJA (SLOVENIJA) | ||
9.35-10.20 | PLENARNO PREDAVANJE: NOVE OBLIKE SUBKULTUR IN DRUŽBENO OKOLJE MLADIH | ||
10.20-10.30 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||
10.50-10.55 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJICE LAURE VOS (GRUZIJA) | ||
10.55-11.40 | PLENARNO PREDAVANJE: IZOBRAŽEVANJE NA PROSTEM IN ŠPORT ZA MLADINSKO DELO | ||
11.40-11.50 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||
PREDSTAVITVE PRISPEVKOV V SEKCIJAH | |||
SEKCIJA 1 (SOBA 1) | SEKCIJA 2 (SOBA 2) | SEKCIJA 3 (SOBA 3-TUJCI) | |
12.00-12.25 | Branka Globočnik | Katja Pegam | Hubert Höllmüller (Avstrija) |
Temeljni stebri terapevtskega dela z mladimi | Anksioznost, depresija in perfekcionizem med gimnazijci | Game changers in the work with youth at risk | |
12.25-12.50 | Tina Rahne Mandelj | Maruša Gajić | Maria Luces, Jolien Perdieus, Lien Eyletten (Belgija) |
Psihoterapevtska pomoč mladostniku - most med osebno ranljivostjo in (bodočim) duševnim zdravjem | Potovanje k duševnemu zdravju mladostnikov_ic dijaškega doma | Institutional pedagogy in an alternative for school centre in Belgium | |
12.50-13.15 | Ilonka Ferjan | Nuša Ferjančič | Florian Fangmann (Nemčija) |
Uporaba psihotropnih zdravil pri obravnavi somatoformnih motenj pri mladini | Vloga učiteljev pri prepoznavanju in pomoči dijakom iz ranljivih skupin v srednji šoli | International exchanges with Urban youth cultures | |
13.15-15.00 | ODMOR ZA KOSILO | ||
15.00-15.25 | Nataša Masle Banjac | Diana Kotar | İsmail Dönmez, Sibel Uysal (Azerbajđan) |
Pomoč otrokom in mladostnikom pri soočanju s stresom | Vpliv socialne klime na duševno zdravje mladostnikov: primerjalni vidik med Prevzgojnim domom Radeče in Strokovnim centrom Višnja Gora | Investigating the Impact of Covid-19 Pandemic on University Students' Mental Health | |
15.25-15.50 | Erika Trampuš | Petra Brkić Omahen | Alaa Motawea (Egipt) |
Razvijanje občutka sebe preko koncepta samoregulacije | Razumevanje dinamike agresije in kontraagresije pri otrocih oz. mladostnikih in strokovnih delavcih | Originating trauma with recovery and how we can use games for social inclusion | |
15.50-16.15 | Sara Hočevar | Tanja Kek | Safa Alshammary (Sirija) |
Premagovanje stresa pri mladostnikih s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami s pomočjo tehnik sproščanja | Skrb za odnos kot vir krepitve duševnega zdravja | Refugee Youth at Risk | |
16.15-16.30 | ODMOR | ||
16.30-16.55 | Nika Valentinčič | Polona Rajher | Maja Milačić (Srbija) |
Med šolo in domom – podpora mladostniku v njegovem življenjskem okolju | Vpliv športa na duševni razvoj in oblikovanje pozitivne samopodobe mladostnikov | Power of group | |
16.55-17.20 | Metka Bahlen | Alja Zajec | Matthew Pulis (Malta) |
Gledališče zatiranih kot pristop za delo z ranljivimi mladimi | Pot ob žici – Pot spominov in tovarištva | Psychology, Gaming, and Religion among Maltese Youth: Insights from a Quantitative Study | |
17.20-17.45 | Marjeta Jazbec, Simona Lesar | Alan Hazdovac, Sandra Hazdovac | Yekta Ozkan (Turčija) |
Uvajanje inovativnih pristopov s področja umetnosti rastemo z umetnostjo | Projekt pohodništva v Stanovanjski skupini Brežice | Rural Youth Bridges with Folk Dances | |
17.45-18.00 | ODMOR IN COFFEE BREAK | ||
18.00-18.25 | Nina Ilič | Vesna Videčnik | SOPHIE ALVAREZ VIEITEZ (Španija) |
Vpliv čebelarjenja in apiterapije na razvoj otrok in mladostnikov | Likovno ustvarjanje na prostem in športna aktivnost | Unlocking the Potential of All Children: Strategies for Maximum Development of at-risk youth | |
18.25-18.50 | Anita Pertoci | Mateja Žerjavič | Mariia Nedzelska (Ukrajina) |
Vpliv terapevtskega psa v procesu svetovanja pri mladih | Pri tehniki zmorem tudi jaz | Sport as a social phenomenon and a form of socialization | |
18.50-19.15 | David Žnidaršič | Sabina Matersdorfer | Pranvera Dhima, Anita Kararaj (Albanija) |
Čebelarjenje kot vzgojna metoda za učence s čustveno vedenjskimi motnjami | Do pozornosti mladostnika z likovnim ustvarjanjem | Social problems effects on mental health among at risk youth. | |
19.15-19.40 | Ana Bogdan Zupančič, Mateja Marovič | Mitja Močilar | Winde Verhulst (Belgija) |
»Čas zame« – Pomen dobrobiti strokovnih delavcev za dobrobit otrok/mladostnikov | Delo z nadarjenimi učenci, kot ogroženo skupino, na mednarodnem projektu s Turčijo | 1+1= 3 Lets' Try Out? | |
19.40-20.00 | (delavnica v slovenskem jeziku) | Workshop |
NEDELJA, 11. 6. 2023 | |||
---|---|---|---|
"SODOBNI IZZIVI DELA Z MLADIMI IZ RANLJIVIH SKUPIN" | |||
9.00-9.05 | NAGOVOR ORGANIZATORJA | ||
9.05-9.10 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJICE TEE TOMAŽIČ | ||
9.10-9.55 | PLENARNO PREDAVANJE: KO IZKUSIŠ in SE IZRAZIŠ, RAZUMEŠ | ||
9.55-10.10 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||
10.10-10.15 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJICE prof. dr. NICOLE ROSENBAUER | ||
10.15-11.00 | PLENARNO PREDAVANJE: KAKOVOST ŽIVLJENJA V OTROŠTVU IN MLADOSTI – POGLED NA SOCIALNI IN PROFESIONALNI VPLIV SOCIALNEGA DELA | ||
11.00-11.15 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||
11.15-11.25 | ODMOR | ||
PREDSTAVITVE PRISPEVKOV V SEKCIJAH | |||
SEKCIJA 1 (SOBA 1) | SEKCIJA 2 (SOBA 2) | SEKCIJA 3 (SOBA 3-TUJCI) | |
11.25-11.50 | Miloslav Poštrak | Karmen Mihelčič | Aynur Rzayeva (Azerbajđan) |
Socialni delavci in življenjski slogi ranljivih mladih | Obravnava psihotične motnje v strokovnem centru Višnja Gora | Foreign Language and Subcultural Tolerance | |
11.50-12.15 | Maruša Kraševec | Mihaela Krapež | Dilan Doğruyol (Turčija) |
Pripadnost subkulturam med gojenci vzgojno-izobraževalnega zavoda Višnja Gora | Avtist v razredu - težava ali doprinos? | Vulnerability of Youth In Social Media | |
12.15-12.40 | Darja Vesel Barborič | Barbra Pia Križe | MUHİTTİN KANMAZ (Turčija) |
Ko epiktet premaga brezno bolečine - stoicizem v OŠ | Poodpustno spremljanje mladostnikov – prehod iz institucionalne vzgoje v samostojnost – terenske in konkretne izkušnje iz Poodpustne skupine Novo mesto | Virtual children | |
12.40-14.00 | ODMOR ZA KOSILO | ||
14.00-14.25 | Nina Novak | Igor Bošnjak | Stefania Mazza, Livia Grasselli (Italija) |
Alternativni vzgojni ukrepi v osnovni šoli | Primer dobre prakse v inttenzivni skupini Smlednik - Kranj | Young People's Spaces: A Questione of points of view | |
14.25-14.50 | Tina Kralj | Tina Rezar | Lorenzo Menozzi, Benedetto Campione (Italija) |
Psihosocialne delavnice kot medij za pomoč mladostnikom s čustvenimi in vedenjskimi težavami | Multidisciplinarni tim in duševno zdravje mladostnikov v dijaškem domu | Collaborative Learning Methodology | |
14.50-15.15 | Lucija Dolenc Čuk | Natalija Augustinovič | Nada Fayed (Egipt) |
Koraki naprej na OŠ Tabor – iskanje samega sebe | Učimo jih sreče | The Youth of Egypt: Overcoming Challenges and Embracing Opportunities for a Better Future | |
15.15-15.40 | ODMOR IN COFFEE BREAK | ||
15.40-16.05 | Anja Pečaver | Martina Lavrin Povše | Nurana Mammadova (Azerbajđan) |
Projekt Jadranje za jutri kot primer dobre prakse razvoja na različnih področjih pri osebah z okvaro vida | Nihče ni otok zase – spodbujanje rezilientnosti pri učencih v osnovni šoli - druženje sošolcev po pouku, v šoli in izven nje | The Potential of Art Therapy in Working with At-Risk Youth Authors | |
16.05-16.30 | Nataša Škorjanc | Andreja Kovačič - Kolbl | Árpád Bárnai (Madžarska) |
Mirno morje – projekt doživljajske pedagogike | Spretnosti svetovalca z analizo svetovalnega pogovora | The trauma-informed and solution-focused approach in psychological first aid | |
16.30-16.55 | Urška Ude | Marijana Djukanovic (Srbija) | |
Anksiozne motnje otrok v osnovni šoli in kako jim lahko pomagamo | Through art to social change | ||
16.55-17.20 | KONEC KONFERENCE |
Zadnja sprememba: 1.6.2023 ob 8:25
